lottevergouwe.reismee.nl

Week 3

Hi allemaal,

Iets later dan normaal, maar hier is dan het verslag van week 3, een erg drukke week.

Maandag en dinsdag waren normale dagen. Woensdag gingen beide hostparents op businesstrip. De dag begon hetzelfde als alle woensdagen, maar dit keer kwamen aan het eind van de dag de hostparents niet thuis, maar kwam Granna (oma). Ze bracht avondeten voor ons mee en bleef slapen, zodat we niet helemaal alleen met z'n tweeënwaren.

Donderdag mocht ik the little girl naar school brengen. Normaal doet m'n hostmom dat. In de middag heb ik haar weer opgehaald, hebben we geluncht thuis en heb ik d'r naar bed gebracht voor naptime. Rond half 6 kwamen Granna en Grandpa met calzones als avondeten, die waren echt heerlijk!! Granna en Grandpa gingen laat in de avond weer naar huis, omdat later die avond/nacht m'n hostdad weer thuis zou komen.

Vrijdag heb ik ook de hele dag met the little girl doorgebracht, omdat m'n hostdad gewoon moest werken. Ontbijt, lunch, naptime. Rond 18u kwam dan ook m'n hostmom weer thuis. In de avond had ik met een andere au pair afgesproken in Midtown om samen wat te gaan eten. Ze nam hele aardige andere au pairs mee, die ze zelf had ontmoet tijdens haar oriëntatieweek in New York. We hebben gegeten bij een restaurantje genaamd Henry's, waar ze ontzettend lekkere garlic & parmesan fries hebben.

Zaterdag ben ik naar Cumberland Mall gegaan. Ik moest nog iets ruilen bij de h&m en ben meteen gaan shoppen. Het is bizar hoe groot de malls zijn hier. Vooral de Macy's die in de mall zit is ontzettend groot. Twee verdiepingen hoog en ze hebben alles wat je maar nodig hebt. Na het shoppen ben ik op zoek gegaan naar een grote muurschildering van een disco bal. Ze hebben hier onwijs mooie en grote muurschilderingen in de stad. Rond half 7 's avonds ben ik met de hostfamily uit eten geweest. We hebben heerlijk gegeten bij een schattig Italiaans restaurantje. Thuis heb ik nog een film gekeken en ben daarna gaan slapen. Rond 3u 's nachts werd er ineens heel hard op mn slaapkamer deur geklopt, het was m'n hostmom, ze zei dat zij en m'n hostdad naar de emergency room moesten en dat ze the little girl thuis lieten. Het was erg schrikken, maar er bleek gelukkig niks ergs aan de hand te zijn.

Zondag heb ik de hele dag met een andere au pair bij mij uit de buurt doorgebracht. Eerst hebben we geluncht bij Zoe's Kitchen, een mediterraans tentje, erg lekker. Na de lunch zijn we naar Phipps Plaza gereden, waar we kaartjes hebben gehaald voor We're the Jonesses. Nadat we de kaartjes bemachtigt hadden zijn we rond gaan lopen in de mall, omdat we nog bijna 2 uur te besteden hadden voordat de film begon. De film zou beginnen om 16:15, maar we zaten al om 16:00 in de zaal. Na bijna 40 minuten reclame en trailers begon dan eindelijk de film. Wat een leuke film was dat! Echt een aanrader! En de film speelde zich af in... Atlanta!! Vrienden van m'n hostparents hebben zelfs hun huis 'uitgeleend' voor deze film, cool! Na de film zijn we gaan eten bij Taxco, een Mexicaans restaurantje.

Het was een drukke, maar erg leuke week. Heb ontzettend genoten. Ik leer de immens grote stad beetje bij beetje kennen. Ik ben nu iets meer dan 2 weken in Atlanta, maar het voelt alsof ik hier al veel langer ben. I am starting to love it here!

Thanks voor het lezen! Take a look at the photo's of this week too.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Biba

Fijn dat je het zo naar je zin hebt sweety! Miss you xxx

Siny Vergouwe

Fijn dat het allemaal zo goed bevalt tot nu toe.
Het valt me ook op dat je erg vaak buiten de deur gaat eten,iets wat in Amerika heel gewoon is.
Leuk dat je goede contacten hebt met andere au-pairs in de weekenden,maakt het een stuk leuker met leeftijdsgenoten.
Enjoy it,xxxvan Oma

Rachel

Wat goed om te horen dat je op de goede plek zit daar!
En wat ben ik trots op je! Zal Fleur even appen over een skype date want ik wil alles weten! Spreek je snel mop! Mis je xxxxx

Mams

Stoere dochter heb ik!
Het lijkt inderdaad of je al veel langer weg bent, het is erg stil thuis.
Kijk altijd reikhalzend uit naar je berichtjes en foto's en probeer jou ook op de hoogte te houden over het thuisfront. Het verslag aan het eind van de week maakt het af..
Geniet meisje en maak mooie herinneringen.
Dikke zoen

Oma Marjan

Ha Lotte
We hebben weer genoten van al je belevenissen.
Je maakt heel wat mee en vooral leuke dingen.
Je zou in slaap vallen in de bioscoop met zulke
stoelen.
Wat een leuke foto van de little girl.
Een fijne week Lotte,
Liefs xxxx

Noa

Aaaah super leuk allemaal!
Ik mis je heel erg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active