lottevergouwe.reismee.nl

Week 15

Hi allemaal,

Ik heb een erg leuk weekend gehad vorige week!

Vrijdag ben ik een hapje gaan eten met vriendinnen. We gingen naar een Mexicaans restaurant, maar het eten was helemaal niet lekker. Daarna zijn we naar een mall gegaan, waar we een beetje gewinkeld hebben. Omdat we nog steeds een beetje honger hadden, zijn we een "toetje" gaan eten bij de Cheesecake Factory. Ik had een chocolade cheesecake met marshmellow. The best I ever had.

Tegenwoordig als ik tegen mijn host family vertel dat ik uit eten ga, vragen ze; Toch niet weer naar de Cheesecake Factory he?! Haha. Ik denk dat ik iets te vaak daar naar toe ga.

Zaterdag ben ik weer naar een mall geweest. 'S avonds heb ik gewerkt. M'n host parents gingen uit eten, dus heb ik voor M en mijzelf eten gekookt en hebben we nog lekker even tv gekeken erna.

Zondag ben ik met vriendinnen naar de Amicalola Falls geweest. Het was iets meer dan een uur rijden. Het is de hoogste waterval van zuid-oost Amerika, 222 meter om precies te zijn. Wij zijn helemaal naar boven gelopen!! Het eerste stuk is meer hiken en daarna zijn het trappen. Het was best zwaar, maar heel mooi! Ook bovenop de waterval had je een heel mooi uitzicht.
Boven aangekomen zijn we nog iets verder gelopen naar een hotel/restaurant. Daar hebben we een tijd lekker buiten in het zonnetje gezeten, met een prachtig uitzicht op de bergen.
Rond 4 uur zijn we weer naar beneden gegaan, de auto in en weer terug naar Atlanta gereden. Daar aangekomen zijn we nog een hapje gaan eten in midtown.

Ik heb ook weer een heleboel nieuwe foto's, die ik er later op zal zetten. Voornamelijk van zondag, de Amicalola Falls.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Hoi Lotte
Klinkt weer heel gezellig allemaal wat je zoal gedaan hebt in het weekend.
Ik ben heel benieuwd naar je mooie foto's.
Liefs weer van ons 3tjesxxx

Mams

Dat klinkt alleen al mooi "Amicalola Falls" heel benieuwd naar de foto's. Daar is vast die prachtige foto van jou gemaakt die nu op je facebook staat.
Wat heerlijk dat je zoveel vriendinnen hebt om leuke dingen mee te doen! Tot vanmiddag op skype meisje.
Dikke zoen van je moedertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active