lottevergouwe.reismee.nl

Week 16

Hi allemaal,

Doordat ik mijn vorige verhaal zo ontzettend laat gepost heb, is deze ook laat. Vanaf nu probeer ik gewoon weer elke zondag of maandag de blog te updaten.

Afgelopen week was het slecht weer dus ben ik veel binnen geweest. Woensdag zou ik eigenlijk met M, een vriendin en haar hostkinderen naar de dierentuin gaan, maar omdat M ziek was ging dat niet door (achteraf maar goed ook, want het regende de hele dag). We hebben die dag rustig aangedaan en voornamelijk films gekeken. Waaronder natuurlijk Frozen, die ik onderhand uit m'n hoofd ken haha.

Zaterdag heb ik me samen met een vriendin ingeschreven bij een sportschool. Ik ben hier nu bijna 4 maanden en zoals jullie wel weten ga ik elk weekend uit eten, wat nu wel te zien is haha. Het plan is om (bijna) elke dag te gaan. Daarna zijn we samen gaan lunchen bij een typisch Amerikaanse diner. Na de lunch zijn we naar haar host parents' huis gegaan en hebben we wat tv gekeken en avond gegeten. Om half 11 gingen we naar de film; Split. Wat een interessante film was dat. Ik had verwacht dat 'ie heel eng zou zijn, maar dat was 'ie niet, wel spannend!!

Zondag ben ik om het park vlakbij mijn huis gaan wandelen. Het park is zo groot dat het een uur duurde om er helemaal omheen te lopen. Daarna ben ik met m'n vriendin naar verschillende outlet winkels geweest, op zoek naar sport kleding, want als ik elke dag wil sporten heb ik wel wat verschillende setjes nodig.


XX Lotte


Reacties

Reacties

Noa

Jammer dat je niet naar de dierentuin kon :( maarja als het regende was het achteraf toch wel beter. Leuk dat je gaat sporten, misschien kunnen we een keer samen gaan als je terugkomt! Hou van jou xx

Mams

Sorry Lotte is er schijnbaar wat mis met de site. Hier lijkt het alsof het bericht niet geplaatst is en bij jou komt het "tig" keer binnen. Top dat je begonnen bent met sporten! Trots op jou!

Siny Vergouwe

Hoi Lotte
Ik dacht al het klopt niet helemaal meer met de tijden van het versturen.
Gelukkig viel het weer bij jullie nog mee in verhouding tot andere delen van Georgia .
Je wilt dus samen met een vriendin gaan sporten,
wel fanatiek begin om iedere dag te gaan,beter iets rustiger opbouwen anders kun je straks van de spierpijn niet meer lopen.
Maar ja je moet iets terug doen voor je lijf wat al dat lekkere eten binnen krijgt he.
Mooie foto's heb je weer gemaakt,leuk om er steeds weer naar uit te zien.
Fijn dat de kerstkaart eindelijk toch gearriveerd is bij jou al is hij wel errug lang onderweg geweest,luchtpost nog wel,ha,ha!
Liefs weer van ons uit een koud Nederland xxx

Harold

Succes met trainen meisje en dat park is ook prima om te trainen heur. Goed bezig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active