lottevergouwe.reismee.nl

Week 17

Hi allemaal,

Week 17 alweer. Wat vliegt de tijd. Aankomende zaterdag zit ik hier precies 4 maanden.

In mijn vorige verhaal vertelde ik over mijn nieuwe lidmaatschap bij de sportschool. Ik ben heel trouw, behalve zaterdag, elke dag gegaan! Maar omdat mijn vriendin en ik niet precies weten hoe we moeten werken met al die apparaten krijgen we vanaf deze maandag (30 januari) hulp. We willen het natuurlijk goed doen.

M'n hostmom was van woensdag tot vrijdag ochtend op een businesstrip, dus heb ik vrijdagochtend ook gewerkt. Helaas was M weer/nog steeds ziek.. Dus hebben we weer rustig aangedaan.

Vrijdagavond ben ik gezellig met vriendinnen een hapje gaan eten. Een van m'n vriendinnen had een vriendin van haar op bezoek en die was ook mee. Was erg gezellig!

Zaterdag ben ik met een vriendin naar de mall geweest en 's avonds heb ik een paar uurtjes gewerkt.

Zondag had ik weer een cluster meeting. Dit keer deden we een scavenger hunt (speurtocht) in de mall. We kregen een blad met allerlei opdrachten die we binnen een uur gedaan moesten hebben. Toen mijn en ik klaar waren met alle opdrachten en weer terug liepen naar het begin punt zagen we dat we niet de eerste groep waren. Niet gewonnen, dachten we.. Nadat alle punten geteld waren, hadden wij toch gewonnen!! We kregen alledrie een Starbucks giftcard. Daarna was de meeting afgelopen en ben ik met een vriendin gaan lunchen in diezelfde mall. 'S avonds heb ik weer een paar uurtjes gewerkt.

Ik hoop dat jullie ook een leuk weekend hebben gehad!