lottevergouwe.reismee.nl

Week 18

Hi allemaal,


Een week te laat, maar hier is dan de blog van vorige week, week 18.

Woensdag hadden M en ik een soort playdate. We hadden met een andere au pair en haar hostkid afgesproken bij de Atlanta Botanical Garden. We gingen er in principe heen omdat ze ook storytime zouden hebben, maar toen we eenmaal aangekomen waren, waren we al te laat omdat het op een andere plek gedaan werd als normaal. We zijn toen de mooie tuinen in gelopen, waar ze ook veel speel tuintjes hebben. Was ontzettend leuk! M en het andere meisje waren eerst een beetje verlegen, maar na een tijdje speelden ze heel lief samen.

Vrijdag ben ik met vriendinnen gezellig uit eten geweest, zaterdag ben ik naar een mall geweest en 's avonds heb ik gewerkt. Zondags zou ik eigenlijk met een vriendin de super bowl in een sport bar gaan kijken, maar helaas voelde ze zich niet lekker en al m'n andere vriendinnen moesten werken. Dus heb ik thuis een deel van de wedstrijd gekeken (omdat Atlanta moest spelen) en verder heb ik een andere serie gekeken op netflix.

Sorry dat m'n verhalen de laatste tijd niet zo veel meer voorstellen, ik vergeet steeds om het op te schrijven en dan langzaam verdwijnen alle details in m'n hoofd haha.

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Hoi Lotte

Ik wilde je al een berichtje mailen omdat er iets niet klopte.
Week 17 heb ik helemaal niet gekregen.
Hoe gaat het met het sporten,
al een beetje in het ritme er van en vind je het ook leuk of
Doe je het hoofdzakelijk om niet te veel aan te komen van al je lekkere etentjes bij de Mexicaan enz.
Logisch dat je niet iedere week allerlei nieuwtjes heb maar dat geeft dat toch,
zo gaat het nu eenmaal in het leven.
Ben je weer met een nieuwe tekening bezig!
Hier lag gisteren een dik pak sneeuw,heel mooi om te zien en foto's van te maken.
Gelukkig dooit het erg dus zijn de wegen weer goed begaanbaar.
V

Siny Vergouwe

Veel liefs weer uit Holland van ons 3tjes.xxxxxe

Mams

@ Siny, gewoon de site Reismee in de gaten houden, dan mis je niks ;-) (de site had wat problemen, maar gelukkig is dit weer opgelost!)

Leuk weer Lotte!
Geeft niks hoor, je kunt gerust eens een weekje overslaan je hebt het al druk genoeg!
Ook al vind ik het natuurlijk erg leuk om "mee te reizen".
Top dat je ook samen met je vriendin en haar host kindje op stap gaat, leuk voor de beide kindjes! Jammer dat jullie Storytime gemist hadden maar speeltuintjes zijn ook altijd leuk.
Ik zag dat je je haar roze hebt, cool!! Staat je erg leuk! (misschien leuk om hier nog te posten)
Zijn de dropjes al op? ;-) Moet er weer nieuwe gestuurd?
Ik spreek je gauw weer via Skype!
Dikke zoen van je moedertje

sandra

hoi Lotte
wat een prachtige foto s weer
En fijn om te lezen dat je het daar super naar je zin hebt en leuk om elke keer te lezen wat je allemaal hebt gedaan .
we kijken er elke keer weer naar uit xx nou lieve lotte dikke kus van ons xxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active