lottevergouwe.reismee.nl

Week 19

Hi allemaal,


Vorige week was erg leuk!

Woensdag ben ik met M, een vriendin van me en haar hostkid naar de dierentuin geweest. We hebben de hele ochtend daar rondgelopen. De kids vonden het geweldig! Eerst waren ze wat verlegen naar elkaar, maar na een tijdje stonden ze met z'n tweetjes te kijken naar de dieren.

Vrijdag heb ik weer getekend en 's avonds heb ik gewerkt.

Zaterdag was één van m'n vriendinnen jarig. 'S middags ging ze een tattoo laten zetten en een andere vriendin en ik gingen met haar mee voor moral support. Is een mooie tattoo geworden! 'S avonds zijn we naar Downtown Atlanta gegaan om een hapje te eten. Het restaurant waar we oorspronkelijk heen zouden gaan was opeens gesloten voor een private party, dus zijn we op zoek gegaan naar iets anders, waar we niet lang hoefden te wachten op een tafel. We kwamen uit bij de Atlanta Braves All-Star Grill, een sports bar & grill. Het eten was erg lekker. Daarna zijn we cheesecake gaan eten, omdat dat onmisbaar is op een verjaardag. Als laatste wilde de birthday girl graag naar de film Fifty Shades Darker en daar zijn we dus ook naar toe gegaan.

Oh! En zaterdag ochtend heb ik de onderkant van m'n haar roze geverfd! Foto's volgen.

Zondag hadden we weer een cluster meeting. We gingen schaatsen op een indoor schaatsbaan. Ik had al een lange tijd niet meer op schaatsen gestaan en moest dus ook heel erg wennen. Ondanks dat ik een stuk of 5 keer keihard gevallen ben, was het toch erg leuk haha. Na de meeting ben ik met een aantal vriendinnen naar de mall gegaan en daarna hebben we een hapje gegeten.

Ik heb helaas al lang geen nieuwe foto's geplaatst, maar daar ga ik nu verandering in brengen!!

Fijne week!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Mams

Dat klinkt inderdaad als een leuke week! Zal wel omgevlogen zijn! Leuk hoor je contact met de andere aupair meiden! Ben blij voor je! Dikke zoen van je moedertje!

Siny Vergouwe

Hoi Lotte

Leuk weer allemaal mooie foto's en een nieuw verhaal.
Je hebt weer een fijne week achter de rug met met M en je vriendinnen.
Goed dat jullie het met elkaar getroffen hebben en in de weekenden leuke dingen met elkaar doen.
Gaat het goed met het sporten?
René is aan het trainen voor de marathon van Rotterdam in april samen met Wim,
ikvind het heel knap,is zo'n verrekt eind hard lopen,dus petje af voor ze.
Je haar weer eens helemaal anders zie ik,lekker vlot.
Ook weer aan het tekenen geslagen,geeft ook afleiding.
Hier is verder alles goed.

Liefs weer van ons 3tjes voor jou met 3 dikke zoenen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active