lottevergouwe.reismee.nl

Heimwee

Hi allemaal,


Ik loop ontzettend achter! Mijn laatste verhaal was 4 weken geleden en met die liep ik al een week achter haha. Ik bleef het schrijven maar uitstellen. Elke dag zei ik tegen mijzelf: "Morgen doe ik het!". Elke dag, tot vandaag.

Ik denk dat het mede komt doordat ik in die periode van m'n laatste blog ontzettend last van heimwee had. Ik bracht zoveel mogelijk tijd met m'n vriendinnen hier door. Ik wilde bezig blijven, zodat ik niet aan iedereen thuis hoefde te denken.. Het duurde 1/2 weken voordat ik weer mijzelf was. Maar dat is al weer een aantal weken geleden nu, so nothing on the hand, hahaha.

Aankomende week komt er van maandag t/m vrijdag elke dag een nieuw verhaal op mijn blog met bijhorende foto's. Ik heb jullie veel te vertellen!!

Bedankt voor het nog steeds lezen van mijn verhalen! Ik waardeer het en de lieve reacties heel erg!!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Hoi Lotte

Gelukkig duurde je heimwee naar huis niet zo lang en heb je je draai weer gevonden.
Ik kijk uit naar je verhalen deze week zodat we weer bij zijn met wat je allemaal hebt gedaan en beleefd in Atlanta.
Groetjes van ons 3tjes voor jouxxx

Mams

Heimwee is een naar ding en ik vind dat je er goed mee om bent gegaan! Blij dat je zoveel vriendinnen hebt daar om jou te helpen wanneer je het moeilijk hebt. Benieuwd wat je ons allemaal te vertellen hebt meisje. Een dikke knuffel van je moedertje

oma Marjan

Ha die Lotte,
Fijn je bent er weer.
Heel normaal dat je een dipje had.
Het zou veel gekker zijn als je dat niet had.
Gelukkig heb je veel leuke mensen om je
heen.
Jij bent blij met hen, maar zij zijn net zo goed
blij met jou.Je doet het hardstikke goed.!!
Tot de volgende blog.
Liefs ook van opa Louis xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active