lottevergouwe.reismee.nl

Week 20

Dit was een ontzettend leuke week!

Dinsdag's was het Valentijnsdag en ben ik nadat ik klaar was met werken cupcakes gaan eten met een vriendin terwijl m'n host parents M mee uit namen voor een valentijnsdiner.

Woensdag hadden M en ik een playdate met een andere Au Pair en haar host kid. Eerst zijn we naar boekenwinkel gegaan. Daar hadden ze om 11:00 storytime. Een medewerker van de winkel leest dan een aantal kinderboeken voor. Heel leuk, omdat er veel andere kinderen zijn! Na de verhalen krijgen de kids kleurplaten en krijtjes en kunnen ze nog even tekenen en spelen.

Vrijdagavond ben ik met m'n vriendinnen pizza gaan eten. We bespraken onze plannen voor de volgende dag.

Zaterdag ben ik met twee van m'n vriendinnen naar de stad Athens gegaan. Het was zo'n 1,5 uur rijden vanaf Atlanta. Eerst zijn we naar het Georgia Art Museum geweest en hebben daar denk ik wel meer dan een uur rondgelopen. Ik vond de kunst daar heel mooi en interessant, maar m'n vriendinnen hadden er na een paar minuten al genoeg van haha. Na het museum zijn we naar het centrum van de stad gegaan, waar we met m'n camera rond zijn gaan lopen. Ik heb een aantal mooie foto's kunnen maken! Ook zijn we nog wat leuke boetiekjes ingegaan, waar ze erg leuke dingetjes hadden. Na een aantal uur rondgelopen te hebben zijn we op zoek gegaan naar een restaurant, wat nog best moeilijk te vinden was. Er waren bijna alleen maar barretjes met voornamelijk lunch/hapjes. Maar we kwamen uit bij een Mediterraans tentje waar we lekker gegeten hebben. Als toetje zijn we naar Ben & Jerry's gegaan. Ja je leest het goed! Er was een hele Ben & Jerry's winkel!! Heel veel verschillende opties! En zooo lekker! Daarna was het tijd om terug naar Atlanta te gaan. In de stad aangekomen zijn we nog naar de bioscoop geweest, waar we de film Todos quieren a alguien (Everybody loves somebody) hebben gekeken. Leuke film!

En zondag's ben ik nog met twee vriendinnen naar een mall geweest.

Vergeet niet de foto's te bekijken!!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Kathleen

Wat maak je toch veel mee!! Jaloers hihi

Siny vergouwe

Een hele positieve leuke week achter de rug,
gezellig hoor xxxvan Oma

oma Marjan

Ha die Lotte
Dat is snel weer een blog!
Je hebt weer veel gedaan.
Mooie foto's en erg kleurig.
Het lijkt wel zo'n wild west stadje.
Had je nog valentijns post gekregen van een stille
aanbidder?
Je hebt weer veel ondernomen.
Hoe gaat het met de sport?
Is het al lekker weer bij jullie?
Vanmorgen hagelde het hiernog
Maar we gaan de goede kant op met het
weer,
Ik heb er zin in,lekkermet opa op het balcon.
Lieve Lotte veel plezier deze week.
liefaxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active