lottevergouwe.reismee.nl

Week 21

Hi allemaal,

Woensdag's ben ik met M weer naar Storytime gegaan in de boekenwinkel. Ik vind het leuk om dingen buiten het huis te doen, waar ze ook interactie heeft met andere kinderen!

Vrijdag ben ik met een vriendin naar Ponce City Market gegaan, wat een enorm fabrieksachtig gebouw is met onder andere allerlei kleine leuke boetiekjes en een food hall. Heel mooi! We hadden helaas niet heel veel tijd, dus ik heb ook geen foto's kunnen maken. Maar ik ga graag nog een keer terug! Dus de foto's volgen nog. We hebben daar snel een hapje gegeten en zijn daarna frozen yoghurt gaan eten met de rest van onze vriendinnen! Heerlijk!!

Zaterdag was ontzettend leuk! Tegen het eind van de middag ben ik met een vriendin en onze slaapspullen naar een andere vriendin toe gereden. Sleepover time!! We hebben eerst pizza gehaald en nog wat andere lekkere dingen en zijn daarna weer terug naar haar huis gegaan om dat lekker op te eten! We hebben gezellig films gekeken en gepraat!

Zondag hebben we met z'n allen ontbeten bij IHOP (International House Of Pancakes). We namen allemaal (surprise, surprise) pannekoeken. De pannekoeken hier zijn zo anders als in Nederland. Veel dikker en kleiner. Heel lekker, maar ik mis de Nederlandse pannekoeken.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Biba

Super leuk dat Storytime georganiseerd wordt en dat je daarheen gaat met M! Over Nederlandse pannenkoeken gesproken, ik ben ze toevallig net aan het bakken dus ik stuur er wel een paar op! ;) Ly xxx

Noa

Cool ik hoop dat je nog een keer terug kan naar Ponce City Market! Biba maakt wel pannenkoeken voor je als je terugkomt ;) Luf joe

Mams

Wat heb je het weer leuk gehad meisje! Doet mijn moederhartje goed! Zo fijn dat je zulke leuke vriendinnen hebt.
Wanneer je weer in het Wageningse land bent kunnen we met z'n allen bij Frozen Yoghurt eten.. binnenkort opent er 1 hier in Wageningen! Dikke zoen van je moedertje

SinyVergouwe

Hoi Lotte
Het stroomproblemen is weer verholpen ,gelukkig maar.
Je nieuwe verhaal kon daarom weer naar ons verstuurd worden.
Leuke dingen weer gedaan deze week en fijn dat je zo goed omgaat met je vriendinnen en
dat haar hostparents het ook goed vinden dat jullie daar komen slapen etc.
Maakt de weekends gelijk weer veel leuker.
Ik ben vandaag naar Arnhem gefietst en heb bij de Intratuin in Elst geluncht met
Ome Henk en tante Annie,was heel gezellig en lekker fris maar zonnig weer.
Gaat het sporten ook noggoed,lees er niets meer over.
Liefs weer van ons xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active