lottevergouwe.reismee.nl

Week 22

Hi allemaal,


Woensdag's ben ik met M, een andere Au Pair en haar hostkid naar de gym van M's school gegaan. Ze hebben daar elke ochtend een zaal waar kinderen rond kunnen rennen en springen en hangen aan de monkey bars. M was het weekend ervoor met haar moeder geweest en kon maar niet stoppen met praten erover. Ze bleef maar vragen: "Wanneer gaan we naar de gym?" haha. Het was erg leuk om haar te zien daar. Ze liet alles zien aan het andere meisje. En ze liet mij zien wat ze allemaal al kon. Ze is zo sterk!


Vrijdag's heb ik eindelijk weer eens geskyped met m'n lieve vriendinnetjes back home <3. 'S avonds heb ik gewerkt.


Zaterdag en ik eerst met een vriendin naar Starbucks gegaan om te "lunchen", daarna zijn we een beetje door de stad wezen rijden en is m'n vriendin nog naar een piercingshop geweest. 'S avonds gingen we naar haar huis. Een andere vriendin van ons kwam ook. De hostdad van m'n vriendin had ons uitgenodigd voor Game Night. Hij had 8 mensen nodig voor een spel die die heel graag wilde spelen en had aan m'n vriendin gevraagd of ze haar vriendinnen niet kon uitnodigen haha. Hijzelf en zijn vrouw hadden ook wat vrienden uitgenodigd en we kwamen uit op 11 mensen. Meer dan genoeg dus haha. Het was een ontzettend leuke avond, met interessante spelletjes. Aan het eind van de avond ging iedereen naar huis en bleef ik bij m'n vriendin slapen.


Zondag ben ik met al m'n vriendinnen naar de bioscoop gegaan, naar de film Before I Fall. Echt een goede film!! Daarna zijn we gaan eten bij de Cheesecake Factory, omdat onze "nieuwe" vriendin daar nog nooit gegeten had. En wat vond ze het lekker!!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Al met al een een heerlijke week,
Samen met M leuke dingen gedaan en
daarna van alles met je vriendinnen,
zo vliegt het weekend ook om.
Ga vooral zo door
Xxx van hier ,eindelijk heerlijk lente weer,is ook genieten.
Donderdag ben ik nog naar Arnhem gefietst,lekker ontspannen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active