lottevergouwe.reismee.nl

Week 23

Hi allemaal,

Deze week had M vrij van school. Winterbreak.

Dinsdag ben ik met M, een vriendin van me en haar hostkid naar Piedmont Park geweest. De kids hebben heerlijk gespeeld met elkaar daar.

Woensdag ging M naar haar opa en oma.

Donderdag's hadden we een "playdate" met wat kinderen (en moeders van de kinderen) uit M's klas. We hadden afgesproken in het park en de kinderen hebben een erg leuke tijd gehad!

Vrijdag ben ik met een vriendin uiteten gegaan. We aten gezond, want erna hadden we een afspraak in de sportschool met onze personal trainer.

Zaterdag ben ik met m'n vriendinnen naar de Mall geweest. We gingen op zoek naar bikini's enzo, maar hebben geen leuke kunnen vinden uiteindelijk. 'S avonds heb ik gewerkt.

Het weer hier is zo gek.. De ene dag is het 5 graden en de andere dag is het 25 graden. Ik had geen bikini meegenomen, dus ik wilde voorbereid zijn op de volgende warme dagen haha.

Zondag ben ik met m'n vriendinnen en nog twee andere Au Pairs naar het High Museum of Art geweest. Erg mooi museum!! Ontzettend veel (mooie) kunst, maar omdat mijn vriendinnen kunstmusea niet zo leuk vinden hebben we er niet heel veel tijd doorgebracht haha. Daarna zijn we naar Antico gegaan voor een late lunch/early dinner. Pizza!! Heerlijke echte Italiaanse pizza. 'S avonds heb ik weer gewerkt voor een paar uurtjes.