lottevergouwe.reismee.nl

4 oktober 2017

Hi lieve allemaal,


Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik Nederland achter me liet voor een avontuurlijk jaar in Amerika! Ik kan niet geloven dat het al een heel jaar geleden is dat ik op Schiphol het vliegtuig in stapte richting New York. Ik kan mij het herinneren als de dag van gisteren. Maar aan de andere kant voelt het alsof ik hier al jaren woon.

Velen van jullie zullen je nu wel afvragen (en sommigen van jullie weten het al); "Wanneer kom je terug naar huis?". Ik heb besloten om nog een heel jaar hier in Atlanta te blijven als au pair, want waarom niet?! Ik heb het enorm naar m'n zin hier en ik krijg de kans waarschijnlijk nooit meer. Mijn avontuur loopt nu dus in oktober 2018 af!

In de afgelopen maanden dat ik geen verhalen meer op mijn blog heb gepost heb ik natuurlijk erg veel leuke dingen meegemaakt en dat zal ik voor jullie samen vatten in een aparte post, die eind deze week online komt. Bereid je voor op een lang verhaal (want ik heb 30 weken lang niks gepost, haha) en veel foto's!


XX Lotte

Reacties

Reacties

Mirjam

Leuk!! Ben benieuwd! ?

Je moedertje

Pffff nou! Ik zie je inderdaad nog zo gaan! Zwaaien totdat we elkaar niet meer zagen.. Zo spannend en leuk tegelijk! Ik ben dankbaar dat je in zo'n leuk gezin terecht bent gekomen. Hoewel ik 100 procent achter jouw keuze sta nog een jaar te blijven, had ik je stiekem graag even in de armen genomen! Xxx

Siny Vergouwe

Fijn dat het zo goed is bevallen in jouw hostgezin dat je er nog een jaar aan vast wilt knopen.
Natuurlijk missen we je wel maar het voornaamste is dat jij het naar je zin hebt daar en zo veel nieuwe mensen ontmoet en ervaringen op doet.
Liefs van Opa,Oma en Rene.

Jill

Super gaaf!! Geniet ervan ?

Oma Marjan

Ha die lieve Lotte
Ja alweer een jaar!!!
Het lijkt niet zo maar wat vliegt de tijd!!
We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's
Fijn weekend,
Liefs van opa Louisen van mij.xxxx❤️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active