lottevergouwe.reismee.nl

Week 2

Hi allemaal,
M'n eerste week zit erop!
Maandag en dinsdag heb ik samen met de oude au pair gewerkt. Ze heeft me alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen en laten zien.
Woensdag was het dan zo ver. De oude au pair ging naar huis.. Het was heel gek. Voor mijn gevoel hoorde ze gewoon bij de familie.
Diezelfde dag gingen m'n host parents uit eten en dat was de eerste keer dat ik alleen was met the little girl. Het ging super goed, ondanks dat ze ziek geworden was.
Donderdag zijn we met the little girl naar de dokter geweest, omdat ze nog steeds hoge koorts had. Er bleek niet veel aan de hand te zijn, behalve dat ze een virus opgelopen heeft. We moesten gewoon afwachten..
Vrijdag heb ik m'n social security card aangevraagd. Het duurt ongeveer 1/2 weken voordat ik 'm heb en zodra die er is kan ik m'n Amerikaanse rijbewijs gaan halen! Ook heb ik met hulp van m'n host dad een bankrekening geopend. Wel zo handig als ik hier voor een jaar zit hè.
Zaterdag had ik mijn eerste cluster meeting. Elke maand komen alle au pairs samen om iets leuks met elkaar te doen en elkaar te leren kennen. Deze maand was het op een family farm. Één van de au pairs haalde me thuis op en samen gingen we naar de farm. Het was ontzettend leuk om al die andere au pairs te ontmoeten. Er zijn heel veel aardige meiden!
Vandaag, zondag, ben ik met 2 au pairs van mijn cluster naar Atlantic Station geweest. We hebben geshopt en geluncht, super gezellig! Daarna zijn we nog naar de Jackson Street Bridge gegaan om de prachtige skyline van Atlanta te bekijken. Wat een plaatje!
Thank you for reading en ik zal ook weer wat foto's plaatsen!
XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

De eerste week zit er dus op voor jou Lotte en
zo te lezen een drukke week met allerlei leuke en leerzame dingetjes en je voelt je er goed bij.
Ga zo door,xxxvan Oma

Kathleen

Volgens mij gaat het helemaal goed komen! De eerste week is al top zo te lezen!
Wel sneu dat die kleine ziek was, gelukkig niks ernstigs.
Groetjes

Bianca

Wat fijn Lotte dat je het zo naar je zin hebt ! Geniet maar lekker van je avontuur ! Komt vast helemaal goed ! Groetjes uit Wageningen ????

OmaMarjan

Ha Lotte.
We hebben weer erg genoten van je verhalen.
Zo te lezen heb je het erg naar je zin.
Je hebt al veel mensen leren kennen,leuk.
Ga zo door en bedankt voor je gezellige verslagen.
Het allerbeste,veel liefs xxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active