lottevergouwe.reismee.nl

Week 6

Hi allemaal,

Afgelopen week heb ik niet heel veel bijzonders gedaan voor mijn gevoel, maar de week is echt voorbij gevlogen.

Maandag vertrokken we dan vanuit North Carolina weer naar huis en heb ik de rest van de dag gewoon gewerkt.

Dinsdag ben ik ontzettend vroeg opgestaan, omdat ik om 8 uur mijn rij examen had!! Ik moest om 7:40 al aanwezig zijn, omdat ze m'n gegevens in de computer moesten zetten en de auto verzekering moesten checken. Om 8:15 was het dan zo ver. Mijn examinator kwam eindelijk naar m'n auto toe. Hier in Amerika rij je in je "eigen" auto af. Na 3 parkeeropdrachten hebben we een rondje om het gebouw gereden en was ik geslaagd.

Woensdag en donderdag heb ik gewoon gewerkt.

Vrijdag heb ik eerst twee uur lang geskyped met mama en daarna ben ik met een andere au pair koffie gaan drinken in een mall, wat helaas de laatste keer was met haar in Atlanta. Ze is verhuist naar een ander gezin, in New Jersey. Hopelijk kan ik haar volgend jaar opzoeken! Ook heb ik nog al m'n foto's opgehangen in m'n kamer, waar ik zo ontzettend blij van word!

Zaterdag ben ik met een aantal au pairs uit eten geweest bij de Cheesecake Factory, omdat eréén jarig was! Was ontzettend gezellig en wat hebben we lekker gegeten! Ik had de Spicy Chicken Chipotle met als toetje de Kahlua Cocoa Coffee Cheesecake. Zo lekker!! Maar zo veel. Ik heb de helft van de cheesecake mee naar huis genomen, omdat ik die niet meer op kon eten haha.

Zondag ben ik met een au pair naar de bioscoop geweest, waar we de film Almost Christmas hebben gekeken. Leuke film! Echt een aanrader!

Thank you for reading, tot volgende week!

XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Heerlijk dat de week zo voorbij vliegt en
dat je nu je Amerikaanse rijbewijs hebt gehaald.
Leuk ook het goede contact met andere au-pairs in het weekend.
Liefs weer van Omaxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active