lottevergouwe.reismee.nl

Week 7

Hi allemaal,

Weer ben ik te laat. Misschien moet ik maar gewoon besluiten om mijn blogs op maandag te posten ipv zondag.

Maandag en dinsdag heb ik gewoon gewerkt. Dinsdag ochtend heb ik voordat ik moest beginnen nog even prachtige, maar veel te dure, schoenen terug gebracht naar de winkel.

Woensdag ging m'n hostmom weer op businesstrip. Ik heb die dag gewoon gewerkt en 's avonds samen met mijn hostdad M naar bed gebracht, omdat ze mij er graag bij wilde hebben.. Zo lief!!

Donderdag heb ik ook weer gewoon gewerkt. 'S avonds gingen m'n hostdad en M m'n hostmom ophalen van het vliegveld en ik ging naar m'n tweede cluster meeting. De meeting was in een klein koffiebarretje, 30 min van mijn huis af. Het was erg leuk om alle (ok, misschien niet alle) au pairs weer te zien en te spreken! Er zijn een aantal meiden die ik wel als vriendinnen begin te beschouwen! We hadden het er zelfs over om misschien binnenkort op een minivakantie te gaan!!

Vrijdag was weer mijn vrije dag. Ik weet niet of ik het al eerder gezegd heb, maar ik heb dus elke vrijdag vrij.. Heerlijk! Ik ben naar een art winkel gegaan en heb daar wat tekenspullen gehaald. Ik had zo'n zin om te tekenen. Wanneer m'n kunstwerkje af is zal ik er een foto van posten. 'S avonds kwam de nicht van mijn hostmom met haar dochter. Ze blijven voor een paar dagen bij ons. We zijn met z'n allen uit eten gegaan naar een Mexicaans restaurantje.

Zaterdag ben ik met een au pair gaan winkelen in Lenox Mall. Ik heb een erg leuke, al zeg ik het zelf, zonnebril gekocht. Inéén van de winkels stond een photoboot en een kans op foto's kan ik niet laten schieten (haha schieten, snap je m), dus gingen we erin! 4 foto's op 1 strip, zo leuk!! Jammer dat er nog maar weinig van zulke fotohokjes zijn.
'S avonds ben ik met een andere au pair uit eten geweest, weer bij de Cheesecake Factory. Ik vond die Spicy Chicken Chipotle pasta zo lekker de week ervoor, dat ik 'm gewoon weer wilde eten.

Zondag was een rustige dag. Ik heb wat afleveringen van een serie gekeken en 's middags hadden de nicht van m'n hostmom en haar dochter heel wat lekkere hapjes gekocht en op tafel gezet waar we lekker van genoten hebben met z'n allen. 'S avonds gingen m'n hostdad, hostmom en haar nicht uiteten en ging ik met M en haar nicht films kijken.

Dat was het dan al weer. De weken vliegen voorbij.. Ik ga een ontzettend leuke en interessante week tegemoet, want donderdag is het.. Thanksgiving!! Ik ben heel benieuwd hoe dat is.

Thank you for reading again en hopelijk tot de volgende blog!

XX Lotte

Reacties

Reacties

Mams

Joehoe!! Ik keek er alweer naar uit naar je nieuwe weekverhaal!
Erg leuk te lezen weer!
Veel plezier donderdag met Thanksgiving!
Dikke zoen

Siny Vergouwe

Wat fijn dat je zo'n goed contact hebt met andere au-pairs en daar in de weekenden gezellige dingen mee kunt doen en vooral dat je het zo goed getroffen hebt bij je host family,daar ben ik erg blij mee.
Liefs weer van Omaxxx

Harold

Leest zo lekker Lotje. Goed bezig jij!
L Y

Biba

Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt sweety! En wat schrijf je toch leuk! Ik ga helemaal op in je verhaal en je leuke humor waardoor ik soms spontaan in de lach schiet. ;)

Love youu xxx

oma Marjan.

Lieve Lotte,
We hebben weer genoten van al je belevenissen.
Die spruiten koop je die zo in de winkel?
Heel veel plezier. volgende week met Thanksgiving!
Lekker kalkoen eten!!
Je hebt een mooie zonnebril gekocht,is het nog steeds
mooi en zonnig weer?
Veel liefs en een dikke knuffel xxx.

sandra

lieve lotte leuk om weer te lezen wat je allemaal weer hebt gedaan en dat je het er zo naar je zin hebt en nieuwe vriendinnen hebt gemaakt en daar gezellig leuke dingen mee doet .hier is ook alles goed maar wel heel erg koud hier brrrrrdikke kussssss van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active