lottevergouwe.reismee.nl

Week 8

Hi allemaal,

Afgelopen week was echt heel leuk!

Maandag ben ik samen met M, de nicht van m'n hostmom en haar dochter naar het Georgia Aquarium geweest. M vond het geweldig. De Beluga Whale en de Octopus waren haar favoriete dieren. Het was een heel groot en mooi aquarium, met ontzettend veel verschillende dieren.

Dinsdag was mijn hostmom vrij, dus was ik op een uurtje na ook vrij. Ik heb de tekening waar ik mee bezig was af gemaakt. Check m'n foto's voor het eindresultaat.

Helaas hebben de schoonmaaksters woensdag mijn tekening per ongeluk verpest, dus kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Frown

Donderdag was het Thanksgiving. We zijn weer naar North Carolina gegaan, naar de familie van m'n hostmom, om met ze te lunchen. Was erg gezellig! Ik zal vast jullie vraag beantwoorden; nee, ik heb geen kalkoen gegeten. Waarom niet? Tijdens de lunch was ik het vergeten en ik dacht dat we dat nog zouden eten in de avond, maar ik had het verkeerd begrepen. So no turkey for Lotte on Thanksgiving haha.

Vrijdag was het Black Friday!! Black Friday is de dag na Thanksgiving en dan gaat iedereen "Kerst inkopen doen". Bijna alle winkels hebben dan mega kortingen op bijna alles. Sommige winkels gaan 's nachts op 0:00 uur al open en anderen om 6:00 's ochtends. Mensen schijnen echt te vechten met elkaar om tv's en magnetrons enzo. Daarom ben ik pas later op de dag gegaan. Samen met een ander Au Pair ging ik shoppen. Ik heb een aantal leuke dingen gekocht tegen hoge kortingen! 'S avonds ben ik met een andere Au Pair uit eten gegaan, Mexicaans again ofcourse. Na het eten zijn we naar de film gegaan. Loving. Wat een mooie film!! Een heel interessant verhaal over een blanke man en een donkere vrouw die met elkaar wilden trouwen in een tijd dat dat illegaal was.

Zaterdag ben ik op zoek gegaan naar een goede kapper. Aankomende dinsdag heb ik een afspraak en dan gaat er een redelijk groot stuk van m'n haar af. 'S avonds ben ik met 3 andere Au Pairs uit eten geweest, surpise surpise, weer naar de Cheesecake Factory. Daarna zijn we nog naar Target geweest. Een kei grote winkel waar ze alles hebben. Echt alles. We zijn op zoek gegaan naar kerst pyjama's, maar hebben geen leuke kunnen vinden.

Zondag heb ik vrij weinig gedaan. Ik heb m'n kamer opgeruimd, m'n serie gekeken en gespeeld met M. Ze kwam m'n kamer even omtoveren in een knuffel paradijs. Overal lagen knuffels. Schatje.

Bedankt voor het lezen weer! Ik hoop dat het niet saai (aan het worden) is :).

XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Hoi Lotte
Weer een hele leuke week voor jou dus geweest.
Jammer van het misverstand over de kalkoen,
hoort toch echt bij de traditie van thanksgiving!
Zo vliegen de weken voorbij,lijkt amper op werken????Hoofdzaak is dat jij het zo goed getroffen hebt bij je gastgezin.
Liefs weer van Omaxx

Mams

Hai meisje,
Heerlijk lezen weer! Jammer dat Thanksgiving alleen een lunch bedroeg maar in elk geval was het fijn dat je mee mocht om het te vieren.
Wat kun je toch geweldig tekenen! En het schrijven doe je ook telkens weer zo leuk! Je zou een boekje van je Amerikaanse avonturen moeten maken met eigen tekeningen erbij!
Mis je en hou van je! Mams

Bianca

Helemaal niet saai Lotte ! Leuk om te lezen wat je allemaal doet ! ????????????

Bianca

Emojis doet hij niet vandaar de ? Haha. Fijne week Lot ! X

Oma Marjan

Ha die Lotte.
Kerst shoppen en mega kortingen,net iets voor jou.
En gezellig met je vriendin ,eten en naar de film.
Een Beluga Whale,had je die al eens gezien?
Ikheb er nog nooit van gehoord.Hoe is het kappers bezoek
afgelopen?
Prachtige tekening,jammer dat het verpruts is.
Leuk met M in het knuffel paradijs ,ik miste nijntje.
Lotte een fijne week gewenst.
Liefs ook van Opa Louis xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active