lottevergouwe.reismee.nl

Week 10

Hi Allemaal,

Ik heb niet zo veel bijzonders gedaan afgelopen week to be honest, dus ik heb niet veel leuks te vertellen.

Alle dagen heb ik gewoon gewerkt. Woensdag hebben we weer geknutseld. Papieren kerstballen dit keer! Was heel leuk om te doen en ze hangen mooi in de boom nu.

Vrijdag heb ik geskyped met mams en Noa (wat ik overigens elke week probeer te doen <3), daarna ben ik naar een mall geweest op zoek naar een winterjas, want het is koud hier!! 'S avonds ben ik gezellig met de familie uit eten geweest.

Zaterdag heb ik geskyped met Biba, heb ik een cadeautje gekocht voor de holiday party en ben ik een aantal uur bezig geweest met pepernoten bakken, ook voor de holiday party. 'S avonds gingen m'n hostparents uit eten en naar een feestje en heb ik thuis samen met M gezellig pizza gegeten terwijl we naar Winnie the Pooh keken.

Zondag had ik m'n maandelijkse cluster meeting, wat tegelijkertijd de holiday party was. Iedereen moest een cadeautje kopen voor $10 en het inpakken en wat te eten meenemen. Iets uit ons thuisland of iets wat we hier hebben leren maken. Ik nam pepernoten mee, omdat ik dacht dat iedereen die wel lekker zou vinden. En oh wat vonden ze ze lekker! Er waren zelfs au pairs die ze in een zakje meenamen naar huis! En een ander vroeg hoe ze heten zodat ze het recept op kan zoeken! Het was heel gezellig en leuk om m'n vriendinnen weer te zien! Na de party ben ik nog met 2 au pairs naar Starbucks geweest om daar gezellig verder te kletsen, want aan 2 uur hadden we niet genoeg haha.

Ik ben nu m'n geld een beetje aan het opsparen zodat ik binnenkort nog leukere dingen kan gaan doen. Dan worden m'n verhalen waarschijnlijk ook weer wat interessanter.

In ieder geval bedankt voor het lezen again!! 'Till next week.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Mams

Ondanks dat je zegt niet veel te vertellen te hebben was het toch weer leuk lezen! Xxxx je moedertje

Siny Vergouwe

Hoi Lotte

Het is gewoon leuk om je te kunnen volgen en
dan maakt het voor mij niet zo veel uit of je spannende dingen hebt beleefd of niet het gaat me in hoofdzaak om jou en hoe je daar leeft en of je het naar je zin hebt.
Dat klopt gelukkig allemaal.
Ga vooral zo door.
Groetjes en liefs weer van hierxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active