lottevergouwe.reismee.nl

Week 11

Hi allemaal,

Ik heb weer een leuke week gehad! Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag heb ik gewoon gewerkt. Dinsdag ochtend heb ik M naar school gebracht. Woensdag ochtend hebben we weer geknutseld. Een kerst kaart voor haar opa en oma dit keer, omdat die vrijdag aan zouden komen hier.

Vrijdag ben ik na 3 weken pijn eindelijk naar de dokter gegaan voor mijn voet. Het was even zoeken naar waar ik heen kon met mijn verzekeringen etc. maar mijn host dad heeft me er mee geholpen wat erg fijn was. Het blijkt ontstoken te zijn en daar heb ik nu medicijnen voor gekregen.
Toen ik terug kwam van de dokter is mijn host family opa en oma op gaan halen. 'S avonds zijn we gezellig met z'n allen uit eten geweest. Daarna ben ik met een Nederlandse au pair, van een andere organisatie, wat gaan drinken. Een aantal weken terug kreeg ik een bericht op Facebook van dit meisje. Ze had gezien dat ik een au pair was in Atlanta en dat ik uit Nederland kom en vroeg of ik een keer wat af wilde spreken. Het was erg gezellig! Het was wel even gek om met haar Nederlands te praten, aangezien ik met al mijn vriendinnen hier Engels praat.

Zaterdag heb ik de hele middag getekend. De tekening die een paar weken geleden verpest was door de schoonmaaksters, heb ik nu weer opnieuw gemaakt. 'S avonds ben ik met twee au pairs een hapje gaan eten en daarna naar de film gegaan. We zijn naar The Office Party geweest, met o.a. Jennifer Anniston. Wat een ontzettend leuke film is dat!!

Zondag ben ik naar Walmart geweest om o.a. wat foto's uit te printen. Alsof ik nog niet genoeg foto's op mijn kamer heb haha. Ik vind het fijn om tastbare foto's te hebben. Ik wil niet elke keer door de duizenden foto's op m'n telefoon scrollen.
'S avonds zijn we weer met z'n allen uit eten geweest, wat erg gezellig was!

Aankomende week is het kerst. Ik ben heel benieuwd hoe dat wordt! Wat gaan jullie met kerst doen?

XX Lotte

Reacties

Reacties

Harold

Slapen :-)

Ik ben benieuwd naar jou kerst.

Veel plezier Lotje.

XX

Mams

Lieve knuffel voor je host parents! Blij dat ze je geholpen hebben met je zere voet!
Kerst hier? Hopelijk snel voorbij ;-)
Maarre... kerstavond en 1e kerstdag rustig en samen met Harold en tweede kerstdag bij jouw opa en oma met alle familie en met jou op Skype!! Yeeeay!
Mis je meisje!
Was weer heerlijk lezen!!
Xxxx je moedertje

Oma Marjan

Weer gezellig je belevenissen gelezen.
Wat wij gaan doen met kerst?
Niet zulke hele spannende dingen,maar wel gezellig.
Eerste kerstdag,gaan we op bezoek bij Tineke en Pieter
in hun nieuwe,tijdelijke woning,in de boterstraat.
Tweede kerstdag brengen we door met kinderen, kleinkinderen en aanhang.
Ons afvragen wat kerst voor ons betekend.
En beseffen dat we hier in vrede kunnen leven.
En dat er nog veel moet veranderen voordat het
vrede op aarde is voor iedereen.
We hopen dat jij ook gezellige dagen zult hebben
samen met je host fam. en een voorspoedig 2017.
Als ikhet goed begrepen heb,spreken we jou tweede kerst
dag,leuk joh.
Veel liefs en tot spreeks xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active