lottevergouwe.reismee.nl

Week 12

Hi Allemaal,

Ik ben helemaal in de war met de dagen, vandaar dat m'n verhaal zo laat is deze week (alsof ik normaal niet laat ben haha).

Afgelopen week was anders dan andere weken. M'n host parents waren zo goed als de hele week vrij, dus ik ook. Maandag en dinsdag heb ik nog wel moeten werken, maar ik heb veel dingen met de opa en oma van M samen gedaan. Vanaf woensdag was ik vrij. M heeft veel tijd doorgebracht met haar familie, ik heb vooral veel getekend en ik was druk bezig met het perfectioneren van mijn kerstcadeautjes voor m'n host family.

Vrijdag kreeg ik een pakketje uit Spanje, met erg leuke en lekkere cadeautjes! Zo lief!! <3

Zaterdag, kerst avond had mijn host family een dinerparty georganiseerd voor vrienden en familie. Het was ontzettend gezellig! We zaten om half 12 's avonds nog aan tafel. Kerstdag hebben we de cadeautjes die "Santa" onder de kerstboom had gelegd met z'n allen uitgepakt. Ook ik heb cadeautjes gekregen, o.a. meer tekenspullen en waterverf! Zo leuk!! Ik had voor mijn host family een foto uitgeprint en ingelijst die ik van M had gemaakt, de tekening die ik opnieuw gemaakt had ingelijst en een bakset voor M voor in d'r keukentje.

Ik hoop dat jullie ook een leuke kerst hebben gehad.

Thanks voor het lezen weer!

XX Lotte

Reacties

Reacties

Mams

Wat fijn dat je zo'n heerlijke kerst gehad hebt bij je host familie!
De cadeautjes die je gegeven hebt zijn heel erg mooi!!
En jij was een mooi kerstkado voor opa en oma en rest van de familie 2e kerstdag via Skype!
Was echt geweldig! Hou van jou!

Siny vergouwe

Lieve Lotte
Wat heerlijk dat je kerstweek zo fijn is verlopen en
Je veel vrij hebt gehad.
Leuk dat je het zo gezellig hebt met de familie en vrienden van je hostparents en ze jou ook overal bij betrekken.
Je kerstcadeautjes waren ook heel persoonlijk gemaakt door jou,mooi gedaan.
Nu de laatste paar dagen van dit jaar alweer,
ik ben benieuwd of er daar ook zo veel vuurwerk afgestoken wordt als hier in Nederland.
In ieder geval een hele mooie jaarwisseling gewenst daar met iedereen.
Xxxweer van ons 3tjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active