lottevergouwe.reismee.nl

Week 13

Hi allemaal,

HAPPY NEW YEAR!!

Laughing

Ik heb echt een heel leuk weekend gehad. Hoe was jullie weekend? Maandag waren mijn host parents nog vrij, dus ik ook. Ik heb geskyped met een groot deel van m'n familie <3. Het was zo fijn om iedereen even te zien en te spreken!

Ik krijg vaak de vraag of ik last heb van heimwee. Natuurlijk heb ik af en toe momenten dat ik iedereen en alles thuis heel erg mis, maar als ik dan achter in de auto zit en dat kleine handje van M mijn hand vast houd, dat maakt het weer goed.

Dinsdag t/m donderdag heb ik gewoon gewerkt. Donderdag avond mocht ik met m'n host family mee shoppen. We gingen naar de outlet malls, zo'n drie kwartier rijden hiervandaan. Het verbaast me elke keer weer hoe groot die malls hier toch zijn. En de parkeerplaatsen er omheen, huge!!

Vrijdag kreeg ik een pakketje vanuit Nederland, met allerlei lekkere dingen en een heleboel kerstkaarten. Zo lief!! Ik vond het ontzettend leuk om alle kaartjes te lezen. Later ben ik zelf nog naar een andere mall geweest en 's avonds moest ik werken. Ik vind het altijd erg leuk als ik een avondje met M ben. Lekker samen eten, terwijl we frozen kijken en haar daarna naar bed brengen. Eerst lezen we wat verhaaltjes, dan leg ik haar in bed en zing ik een liedje.

Zaterdag ben ik eerst met een vriendin naar een mall geweest en hebben we samen geluncht. 'S avonds ben ik met diezelfde vriendin naar het huis van een andere vriendin gegaan, waar we een ontzettend gezellige avond/nacht hebben gehad. Eerst hebben we pizza's gemaakt en gegeten en daarna zijn we naar beneden gegaan waar we gepraat hebben, gedanst, foto's gemaakt en tv gekeken. Rond half 3 zijn we gaan slapen.

Vandaag, zondag, ben ik in de ochtend weer naar huis gegaan. De rest van de dag heb ik voornamelijk lekker rustig films gekeken.

Thanks for keeping up with me! Tot volgende week.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny vergouwe

Hoi Lotte

Fijn dat je zulke leuke feestdagen gehad hebt met je vriendinnen en je hostfamily
.Aan de foto's is te zien hoeveel lol jullie samen hebben en dat het goed klikt.
Dat maakt het allemaal makkelijker omdat je toch je familie en vrienden een jaar moet missen.
Hier ook gezellige dagen gehad met een deel van de familie,lekker buitenshuis gegeten etc. en natuurlijk weer veel vuurwerk afgestoken gisterenavond maar ja dat is de Hollandse traditie he,vooral bij de jongens erg populair.
Het is hier al weer haast bedtijd,ik maak het niet te laat want afgelopen nacht was het half 5 doordat ze hier voor de deur zolang bleven knallen.
Sea you next timexxxvan oma

Mams

Wat hou ik toch zielsveel van jou!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active