lottevergouwe.reismee.nl

Week 14

Hi allemaal,

Afgelopen week heb ik niet heel veel bijzonders gedaan.

'S maandags was ik vrij, dinsdag heb ik de hele dag gewerkt omdat M nog geen school had, woensdag ook de hele dag gewerkt en donderdag een halve dag, omdat school toen weer begon.

Vrijdag had ik eigenlijk afgesproken met m'n vriendinnen, maar omdat er een "grote sneeuwstorm" opkomst was zat ik de hele dag thuis. Het begon met regen en temperaturen onder de 0. Hier in Amerika zijn ze niet zo goed als in Nederland met het bestrooien van de wegen, dus het was gevaarlijk om te rijden. 'S avonds zou het gaan sneeuwen. Ik heb het alleen zien hagelen. Hagelstenen zo groot als knikkers. 'S nachts heeft het een klein beetje gesneeuwd, maar niet zo veel als ik had gehoopt. In Nederland lag er meer.

Zaterdag ben ik 's ochtends gaan wandelen met de familie en de hond. Het was ontzettend koud, maar de zon scheen wel lekker. Alle bomen waren bevroren en met die zon erop was dat een schitterend gezicht. (Zie foto's) Daarna zijn we samen gaan lunchen.
'S avonds kwam een vriendin mij thuis ophalen, omdat ik "mijn" auto niet mocht gebruiken. We zijn gezellig uiteten geweest met z'n 3en.

Zondag was de temperatuur nog steeds onder 0, dus mocht ik nog steeds de auto niet gebruiken. M'n vriendin kwam mij weer ophalen en onze 2 andere vriendinnen waren al bij de bioscoop. We gingen naar de film Passengers. Gave film! Daarna zijn we nog gezellig een hapje gaan eten.

XX Lotte

Reacties

Reacties

Mams

Jammer dat er geen dik pak sneeuw gevallen is! Maar misschien ga je dat nog wel meemaken.. het weer daar is net zo wispelturig als hier las ik (komend weekend 20 graden, ongelooflijk gewoon!)
Ben blij dat je hostparents zo goed op je passen!
Dikke zoen van je moedertje
ps. prachtige foto's weer!

Siny Vergouwe

Hoi Lotte

De verwachte sneeuw bleef dus uit,
jammer anders had je leuk met M.op de slee weg kunnen gaan.
Hier wordt vanaf morgenavond sneeuw verwacht en vanaf het weekend weer vorst dus maar even afwachten.
Gelukkig dat ze hier wel goed strooien zodat de grote wegen goed begaanbaar blijven alleen is het op de fiets niet zo prettig als de sneeuw bevriest.
Vanmiddag zat Opa op de TV een programma te kijken over het grootste aquarium ter wereld in Atlanta.
Ik zei wat leuk daar is Lotte ook heen geweest.
Hier gaat alles zijn gangetje.
Vorige week gezellig wezen lunchen en shoppen met Biba en Noa en lekker bijgepraat.
Groetjes weer van ons 3tjes xxx

oma Marjan

zie reactie foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active