lottevergouwe.reismee.nl

Hi allemaal

Zoals de meesten van jullie wel weten vertrek ik op 4 oktober 2016 naar the USA, om daar een jaar als Au Pair te werken. Ik heb hier natuurlijk erg veel zin in en ik ga zeker weten een leuke tijd beleven. Dat kan ook niet anders, want ik ga wonen bij een ontzettend leuk gezin in Atlanta!

Om jullie allemaal een beetje mee te nemen op mijn reis begin ik deze blog. Ik zal hier regelmatig mijn verhalen aan jullie vertellen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal klaar staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je meereist!

XX Lotte

Reacties

Reacties

Siny Vergouwe

Heel benieuwd naar al je verhalen het komende jaar,
zeker weten dat het een prachtige ervaring gaat worden
Ik ga je met heel veel plezier volgen.
????????van Oma

Mams

Lieve mooie dochter van me,
Wat ben ik enorm trots op jou dat jij dit avontuur aangaat!
Ik hoop dat je een geweldige tijd daar tegemoet gaat, leuke, interessante mensen tegen komt, vrienden voor het leven maakt, jezelf leert kennen, Margt
haar hartje aan jou geeft, haar vader en moeder jou omarmen, je leuke cursussen volgen gaat.. kortom; ik wens je een jaar toe die vele mooie lessen en herinneringen brengt! Wat zal ik jou vreselijk missen meisje! Ik hou van jou!

Sandra

Hi Lotte, how r things on the other side of the ocean? Wij gaan je natúúrlijk ook volgen. En ik wil graag je adres hebben om je een pakje te sturen want ik was weer eens te laat of course. Sterkte en veel plezier!! We zullen vast mooie foto's te zien krijgen hè?! Hugs from Spain.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active